Het is voor Solidaridad van groot belang dat onze collega’s goede dienstverlening bieden en integer handelen. Is er toch iets dat niet naar wens verloopt? Of krijg je te maken met ongewenst gedrag of een integriteitschending? Laat dit ons dan zo snel mogelijk weten. Wij zullen dan ons uiterste best doen jouw klacht of melding zo snel mogelijk te behandelen. Uiteraard in vertrouwen. Als het nodig is, schakelen we onze integriteitsadviseur in. Wil je liever geen contact met Solidaridad over je klacht, dan kun je ook terecht bij de onafhankelijke organisatie SeeHearSpeakUp.
Klacht melden bij Solidaridad
Solidaridad is op werkdagen bereikbaar via telefoonnummer 030-2720313. Wanneer je ons belt, proberen we je direct van dienst te zijn. Als dat niet lukt, bellen we je later terug. We sturen je altijd een schriftelijke bevestiging van ons antwoord.
Schriftelijk zijn wij bereikbaar via info@solidaridad.nl. Je krijgt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht of melding een reactie.
Als de klacht of integriteitsmelding niet binnen 2 weken kan worden opgevolgd, krijg je binnen deze termijn een ontvangstbevestiging met daarin informatie over de verdere afhandeling en de verwachte tijdsduur.
Klacht melden bij SeeHearSpeakUp
SeeHearSpeakUp is een onafhankelijke organisatie waar je anoniem en vertrouwelijk je zorgen kunt uiten. SeeHearSpeakUp is 24 uur per dag, 7 dagen in de week, het hele jaar door bereikbaar.
Meld je klacht via de wesbite: www.seehearspeakup.co.uk/nl/file-a-concern
of e-mail: report@seehearspeakup.co.uk
of bel het meldpunt in Nederland: 0800 022 2398